Gothic Together Team
Rekrutacja
Dołącz do zespołu i rozpocznij swoją przygodę!
Szukam osób, które chcą zostać programistami i rozwijać się w IT. Chętnie pomogę, doradzę i podzielę się doświadczeniem, ale oczekuję zaangażowania na poziomie minimum 10 godzin tygodniowo. Bez regularnej pracy trudno o efekty – jeśli jesteś gotów podjąć wyzwanie, zapraszam!
Co zykujesz?
-
Praktyczna nauka programowania
Zdobędziesz doświadczenie w realnym projekcie, ucząc się technologii cenionych na rynku IT, takich jak ReactJS, TypeScript czy Node. -
Wsparcie i mentoring
Otrzymasz pomoc i wskazówki, które przyspieszą Twoją naukę i rozwój, bez względu na Twój aktualny poziom wiedzy. -
Code review
Twój kod zostanie sprawdzony pod kątem jakości i czytelności, co pozwoli Ci nauczyć się dobrych praktyk i unikać błędów w przyszłości. -
Reklama Twoich projektów
Zyskasz możliwość promocji swoich prac na naszych mediach, co pomoże Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zdobyć uznanie w społeczności. -
Sponsoring hostingu
Zapewnimy wsparcie w postaci hostingu dla Twojego projektu, dzięki czemu możesz skupić się na tworzeniu, nie martwiąc się o infrastrukturę.
Jak aplikować?
Napisz do mnie na Discordzie na priv. Podaj kilka informacji o sobie – ile masz lat, czym się zajmujesz i czy masz już jakieś doświadczenie w programowaniu. Jeśli nie jesteś pewny, czy to dla Ciebie, śmiało odezwij się – nie gryzę, chętnie odpowiem na pytania!
Zespół
Colder
Założyciel Platformy
Kim jestem?
W internecie funkcjonuję jako Colder od czasów świetności platformy SAMP (San Andreas Multiplayer) w Polsce, czyli od około 2010 roku. Przygoda z SAMP zmieniła moje życie. To właśnie ta platforma nauczyła mnie programować, dała mi pasję do poznawania kolejnych technologii i rozbudziła chęć do rozwoju oraz stawiania sobie coraz trudniejszych wyzwań.
Trzy lata po stworzeniu pierwszego serwera RP, w wieku 16 lat, rozpocząłem swoją pierwszą pracę w IT. Niedługo później wyprowadziłem się do Warszawy, gdzie kontynuowałem karierę zawodową. Poza pracą na etacie zawsze realizowałem projekty poboczne, w tym startupy, którymi chciałem "podbić świat". W 2021 roku udało mi się sprzedać jeden z nich firmie z USA, co zapewniło mi spokój i stabilizację.
Dlaczego stworzyłem GothicTogether?
Na przestrzeni lat wiele osób pytało mnie, jak zacząć programowanie, czego się uczyć, a nawet sugerowało: "Może byś mnie nauczył?". Niestety, maksymalnie 5% tych osób faktycznie poświęciło więcej niż 10 godzin na naukę. Większość poddawała się szybko, twierdząc, że to "zbyt trudne" albo "nie dla nich".
Osobiście uważam, że współczesne programowanie wcale nie jest tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać. Największym problemem nie jest brak zdolności do zrozumienia kodu, lecz wysoki próg wejścia i mało ekscytujące początki. Materiału jest mnóstwo, a jego opanowanie wymaga setek godzin regularnej pracy.
Bardzo dobrze wspominam swoje początki z SAMP – widok efektów nauki w grze był dla mnie o wiele bardziej motywujący niż tworzenie pierwszych stron internetowych. Dlatego wierzę, że GothicTogether i tworzenie prostych modyfikacji czy serwerów może być świetnym pierwszym krokiem!
Yalo
DevOps & C++ Programmer
Yalo to specjalista DevOps z doświadczeniem w programowaniu C++, który pomógł stworzyć kluczowe elementy technologiczne projektu. Jego wiedza w zakresie infrastruktury i optymalizacji procesów przyczyniła się do powstania wydajnego i niezawodnego systemu.
Filipus
Junior Programmer
Filipus to student informatyki, który rozwijał swoje umiejętności programistyczne, korzystając z platformy. Jako główny programista trybu Castle Defense stworzył jego podstawy i funkcjonalności, wykorzystując ReactJS i TypeScript. Dodatkowo uczy się ASP.NET, w którym opracował panel administracyjny dla właścicieli serwerów na platformie. Panel umożliwia łatwy podgląd stanu graczy, sprawdzanie logów i aktualizację listy banów.
Patka
Tester Oprogramowania
Patka pełni kluczową rolę jako testerka projektu, skupiając się na dopracowywaniu trybu Castle Defense. Dzięki jej pracy gra zyskuje na stabilności, a błędy są eliminowane jeszcze przed trafieniem do graczy. Jej dokładność i zaangażowanie pomagają w wychwytywaniu problemów, które mogłyby umknąć innym członkom zespołu.